היתרונות של אוננות: מה המחקר מגלה

סיפורי סקס

402 מילים

אוננות היא חלק טבעי ובריא מהחיים, וכזה שנהוג כבר אלפי שנים. למרות ההיסטוריה הארוכה שלה וקבלה כללית אצל מבוגרים, אוננות נותרה מוקפת מיתוסים וטאבו. זה מצער, שכן יש ראיות המצביעות על כך שלאוננות יכולים להיות מספר יתרונות נפשיים ופיזיים חיוביים.

https://www.freegirlfriendspassport.com/ אתר מומלץ
אוננות היא פעולה בריאה ונורמלית שכמעט כולם השתתפו בה בשלב כלשהו בחייהם. למרות שזה כבר סטיגמה ורומנטיזציה על ידי התרבות הפופולרית, אוננות היא לא רק מעשה "מלוכלך", אבל אחד שיכול לבוא עם יתרונות חיוביים רבים.

מחקרים אחרונים מצביעים על כך שאוננות עשויה להיות כלי מועיל להפחתת מתח, הגברת הביטחון העצמי והגברת הסיפוק המיני. מחקרים הראו כי אוננות יכולה לעזור בהרפיה, לשפר את מצב הרוח שלנו ולעזור לנו ללמוד יותר על הגוף שלנו. בעוד מעשה האוננות עצמו לא יכול להועיל לכולם, לחקור את הגוף שלנו ולגלות מה מרגיש טוב יכול להיות.

קודם כל, זה יכול לעזור להקל על הלחץ. האנדורפינים המשתחררים במהלך פעולת הגירוי העצמי עוזרים להרגיע אותך ולהפחית את החרדה הכללית שלך. זה יכול להיות מועיל במיוחד עבור אלה שחווים נדודי שינה הנגרמים על ידי מתח.

אוננות יכולה גם לעזור להגביר את הביטחון העצמי. הכרת הגוף שלך, ומה מביא לך הנאה היא דרך מצוינת להרגיש טוב יותר עם עצמך ולהרגיש בטוח יותר בעור שלך. אוננות יכולה לעזור לך לחקור את גופך ולהבין את האהבות והשנאות המיניות שלך. הבנה זו עשויה לעזור לך לקבל החלטות טובות יותר כאשר אתה נמצא במצבים מיניים.

יתר על כן, התנסות באוננות יכולה להוביל לסיפוק מיני גדול יותר. הרגשת נוחות והיכרות עם הגוף שלך מקלה עליך לתקשר את מה שאתה רוצה מבן הזוג ויכולה להפוך סיטואציה מינית למהנה יותר עבור שני הצדדים.

יתרון נוסף של אוננות הוא שהיא הוכחה כפעילות בטוחה ובריאה. אוננות היא סוג של הנאה עצמית, והיא נתפסת כדרך לחקור את הגוף שלך. זה לא כרוך בהחלפת נוזלי גוף וניתן לבצע אותו בבטחה – בעצמך או עם בן זוג – ללא הסיכון של מחלות המועברות במגע מיני או הריון.

לבסוף, אוננות יכולה לעזור לחזק את שרירי רצפת האגן – קבוצת השרירים המסייעת לתמוך בשלפוחית השתן ובמעי – כמו גם לשפר את החשק המיני שלך. אוננות יכולה לעזור להגביר את זרימת הדם לאזור האגן, מה שיכול לעזור בחשק המיני ובעוררות.

בקיצור, אוננות היא דרך בטוחה, טבעית ובריאה ללמוד יותר על עצמך ולהפחית מתח. זה יכול גם לעזור עם הערכה עצמית, תקשורת, ובריאות פיזית. הבנת הגוף שלך יכולה להיות דרך מצוינת לקבל החלטות טובות יותר ולשפר את מערכת היחסים המינית שלך. לקחת את הזמן לחקור את עצמך יכול לשלם דיבידנדים, והיא דרך מצוינת לשמור על הגוף שלך בריא.

בלוג סקס קופל וולף מאמרים נוספים

העיר התוססת והדינמית של תל אביב, ישראל

כשחושבים על ישראל, התמונות הראשונות שאולי עולות בראש הן האתרים ההיסטוריים והדתיים בירושלים, ים המלח המהמם והעיר השוקקת תל אביב. בעוד שהמיקומים הקודמים הם ללא ספק יעדי חובה במדינה מזרח תיכונית זו, תל אביב היא פנינה…

העיר התוססת והדינמית של תל אביב, ישראל

אל אביב: עיר תוססת של תרבות, חופים וחדשנות

נערות ליווי במרכז כאחת הערים הדינמיות והקוסמופוליטיות בעולם, תל אביב כבשה את ליבם של מקומיים ותיירים כאחד. ממוקמת על חוף הים התיכון של ישראל, עיר תוססת זו ידועה באווירה הנינוחה שלה, חופים יפים, חשיבה חדשנית וסצנה…

אל אביב: עיר תוססת של תרבות, חופים וחדשנות

scort בנות: עולמן של בנות לוויה מקצועיות

בחברה של היום, המונח "נערת ליווי" נושא לעתים קרובות קונוטציה שלילית. עם זאת, אנשי מקצוע אלה שאינם מובנים ממלאים תפקיד חשוב במתן חברות ותמיכה לאנשים במסגרות שונות. מאירועים חברתיים ועד מפגשים אינטימיים, נערות ליווי משמשות כבנות…

scort בנות: עולמן של בנות לוויה מקצועיות